Informații despre eveniment

Între 4 și 5 iunie, Iașul găzduiește cea de-a doua ediție a Forumului Economiccea mai mare platformă de conectare cu mediul de afaceri din Moldova. După o primă ediție cu peste 350 participanți în 2024, continuăm în 2025 să reunim liderii din business și investitori interesați să dezvolte oportunități comerciale și parteneriate strategice în regiunea Nord-Est.
 
Vă invităm să participați la dezbaterile profesionalesă vizitați o serie de companii și instituții la sediile lor, să explorați expoziția extinsă oferită de partenerii evenimentului și să accesați multiplele oportunități de networking.    

Forumul Economic Iași este o platformă de promovare a afacerilor locale la nivel național și internațional, dar și a companiilor din țară, la nivel local și regional.     

Pachete de participare

Partener Forum

5.000€ (+TVA)

  • Posibilitatea de a propune și susține un workshop pe unul din domeniile din cadrul Forumului
  • Afișare logo partener pe toate materialele, online și print
  • Menționarea partenerului în comunicatele de presă
  • Masă dedicată la dineul oficial de deschidere – 7 locuri
  • Posibilitatea de a afișa stegulețe pe mese, în timpul dineului
  • Posibilitatea de a afișa materiale în timpul dineului (rollup, totem, max. 2)
  • Menționarea partenerului în discursurile de deschidere și închidere
  • Posibilitatea amplasării unui stand expozițional / expo auto sau sampling (max. 6 mp)
  • Posibilitatea de a distribui materiale în cadrul sesiunilor tematice de joi, 5 iunie (non-competiție)
  • Acces lead-uri
  • Posibilitatea de a organiza test-drive sau activări specifice partenerului

Partener Profesional

3.000€ +TVA (se adaugă eventuale costuri de protocol)

  • Posibilitatea de a propune și susține un workshop pe unul din domeniile din cadrul Forumului
  • Afișare logo partener pe toate materialele online și print
  • Menționarea partenerului în comunicatele de presă
  • Masă dedicată la dineul oficial de deschidere – 7 locuri
  • Posibilitatea amplasării unui stand expozițional (3 mp) în zona expo sau în zona sălii unde are loc workshop-ul
  • Menționarea partenerului în discursurile de deschidere și închidere
  • Posibilitatea de a distribui materiale în cadrul sesiunilor tematice de joi, 5 iunie (non-competiție)
  • Acces lead-uri

Partener  Oficial

2.500€ (+TVA)

  • Stand (max. 3 mp) în zona de înregistrare (foyer sala Eminescu – Hotel Traian)
  • Sampling: produse la stand / incluse în kit-ul de eveniment
  • Afișare logo pe materiale online și print
  • Menționare în comunicatele de presă
  • Acces pentru 3 reprezentanți la dineul oficial
  • Menționare în discursurile de deschidere și închidere
Alege pachet

Partener Corporate 

1.250€ (+TVA)

  • Masă dedicată la dineul oficial – 7 locuri
  • Fanion cu logo-ul partenerului pe masă
  • Menționare în discursurile de deschidere și încheiere
  • Scurtă prezentare a organizației și slide afișat în timpul dineului (realizat de moderator)

EXPOZANT

2.000€ (+TVA)

  • Posibilitatea amplasării unui stand expozițional (max. 3 mp)
  • Afișare logo partener pe toate materialele online și print
  • Menționarea partenerului în comunicatele de presă
  • Acces pentru 1 reprezentant la dineul oficial de deschidere
  • Menționarea partenerului în discursurile de deschidere și închidere
Alege pachet

Pachet de Participare

200€* (+TVA)

  • Participare la dineul de deschidere de miercuri, 4 iunie
  • Descriere profesională publicată pe pagina evenimentului (text și foto furnizate de beneficiar)
  • Acces la lista de confirmări (participanți și organizații)
  • Participarea la o vizită de business, joi, 5 iunie, la sediul unor organizații din Iași (lista va fi afișată în curând)
  • Membrii Camerei de Comerț Iași beneficiază de o reducere de 20%.

WORKSHOPURI PROFESIONALE CU PARTICIPARE GRATUITĂ OFERITE DE

CAMERA DE COMERȚ ȘI INDUSTRIE IAȘI

ȘI OAMENI ȘI COMPANII

Cum calculăm bugetul necesar pentru marketing digital

Nume Speaker

Cristian China-Birta, Fondator & Asociat Kooperativa 2.0

Înregistrează-te aici

Viitorul meseriei de PR în contextul dezvoltării AI 

Andreea Ionescu

Cătălin Hosu, Vicepreședinte Asociația Română de Relații Publice

Înregistrează-te aici

Cum îți protejezi identitatea brandului prin înregistrare?    

Nume Speaker

Cătălin Neagu, Fondator ProtectMARK

Înregistrează-te aici

Controalele fiscale. Situația la zi și perspective

Alexandru Aparaschivei

Alexandru Aparaschivei
Tax Partner, NNDKP

Nume Speaker 2

Alexandru Onuță
Tax Director, NNDKP

Înregistrează-te aici

Fake news și tehnici de contracarare

Nume Speaker

Viorica Roșca, Președinte Asociația Română de Relații Publice

Înregistrează-te aici

AGENDA FORUMULUI - 4 iunie

Miercuri, 4 iunie

18.00-18.30 Sosirea participanților
18.30-21.00 Dineu oficial de deschidere. discursuri ale invitaților speciali.

Speakeri dineu oficial - 4 iunie

mihai bordeanu

Managing Director Dacia SEE | Country Head Romania@ Groupe Renault

mugur pantaia

Managing Director HP Inc Romania

mihai daraban

Președinte Camera de Comerț și Industrie a României

Paul Butnariu
paul butnariu

Președinte Camera de Comerț și Industrie Iași | Gazdă

AGENDA FORUMULUI - 5 IUNIE

Joi, 5 iunie

9.00-13.30 Worskhop profesional: Sesiuni oferite gratuit de camera de comerț și industrie iași și oameni și companii. acces pe bază de pre-înregistrare.

Sesiune adresată specialiștilor de marketing și PR din companii.

Vezi pagina panelului

Sesiune adresată studenților Facultății de Comunicare și Relații Publice.

Vezi pagina panelului

Sesiune dedicată antreprenorilor și managerilor de marketing.

Vezi pagina panelului

Sesiune dedicată specialiștilor financiari din companii.

Vezi pagina panelului

Sesiune adresată specialiștilor de PR și marketing din companii.

Vezi pagina panelului
14.00-16.00 Vizite de business în locații din Iași: acces pe bază de pre-înregistrare
Romanian Flag Română English Flag English Ukrainean Flag Ukrainian