CUM ÎȚI ADAPTEZI BRANDUL LA noul val de interacțiuni digitale bazate pe AI?

Inteligența artificială redefinește modul în care brandurile interacționează cu publicul. Asistenții virtuali, motoarele de căutare AI și chatboții devin principalele puncte de contact dintre clienți și branduri. Cum îți poziționezi brandul pentru a fi vizibil și recunoscut de aceste sisteme?
AI este deja integrat în căutare, social media și interacțiunile digitale. Brandurile trebuie să înțeleagă unde și cum sunt analizate.
- Principalele platforme de căutare AI și diferente între ele
- Cum sunt analizate și citate brandurile de către platformele AI
- Care sunt limitările platformelor AI în căutare
- Cum să-ți optimizezi conținutul pentru AI Search & AI Scraping
- Ce strategii funcționează pentru a face brandul tău mai „citat” de platformele AI
Dacă AI te recunoaște ca sursă relevantă, te poate cita direct în răspunsurile sale. Dacă vrei ca brandul tău să fie recunoscut și recomandat de AI, acest eveniment este pentru tine!
INVITAȚII EDIȚIEI

Alin Popescu
Fondator avocatnet.ro/ Early Adopter AI
Implicat de peste 25 de ani în afacerile din lumea digitală,
mai întâi ca avocat, iar apoi ca antreprenor. Scrie frecvent despre viitor,
explorând ce ne rezervă acesta din perspectiva tehnologiei și a legislației. Implicat,
pro bono, într-o serie de proiecte menite să dezvolte autoreglementarea în
piețe precum cea de publicitate online. În 2000, a fondat avocatnet.ro, unul dintre cele
mai mari proiecte care explică legislația, în Europa. Fondator escu.me, o platformă care explică
adulților și copiilor cum vor arăta joburile viitorului.

Cătălin Hosu
Moderator
Cătălin Hosu este strateg și consultant în comunicare și
relații publice, managing owner al COMM360. Activează în comunicare din 1997,
când a început ca jurnalist radio, apoi TV și presă scrisă. Din 2003 a preluat
roluri strategice în comunicare corporate apoi, în 2015, a devenit consultant
independent, colaborând cu corporații, companii mari, start-up-uri și ONG-uri.
Din 2014, este vicepreședinte al Asociației Române de Relații Publice, iar în
perioada 2022-2024 a fost președinte, cu un impact semnificativ în dezvoltarea
industriei de relații publice din România.
PARTICIPARE GRATUITĂ